מתנות קטנות
דרכון בעיצוב אישי

דרכון בעיצוב אישי

בין אם אתם טסים פעם בשלושה חודשים ובין אם פעם בשנה, אתם יכולים להביא את עצמכם ואת היצירתיות שלכם גם בדבר רגיל ושגרתי כמו דרכון, דרכון בעיצוב אישי רק במתנות קטנות.

 

מיין מוצרים לפי
  • סט כרית טיסה וכיסוי דרכון
    סט כרית טיסה וכיסוי דרכון
    175 ₪
    קנה עכשיו
  • כיסוי דרכון סגול
    כיסוי דרכון סגול
    80 ₪
    קנה עכשיו
  • כיסוי דרכון ורוד
    כיסוי דרכון ורוד
    80 ₪
    קנה עכשיו
  • כיסוי דרכון שחור
    כיסוי דרכון שחור
    80 ₪
    קנה עכשיו
  • כיסוי דרכון ורוד פוקסיה
    כיסוי דרכון ורוד פוקסיה
    80 ₪
    קנה עכשיו
  • כיסוי דרכון כחול
    כיסוי דרכון כחול
    80 ₪
    קנה עכשיו

את הכיסוי לדרכון ניתן להתאים בצבע האהוב עליכם, ולא רק בצבע- אלא גם לרקום עליו עיצוב אישי המאפיין אתכם. בחרו עיצוב שמתקשר לאופי שלכם ועצבו בעזרתו כיסוי לדרכון. גם תרוויחו מגן לדרכון וגם תוסיפו לו מיוחדות, ככה בכל מקום העולם שתגיעו אליו ידעו כמה אתם יצירתיים.

לשימוש אישי בלבד? ממש לא! מעולה גם כמתנה

כיסוי לדרכון עם רקמה קורץ מאוד לשימוש אישי, ולכן יתאים במיוחד כמתנה שכל אחד ואחת ישמחו לקבל.
דרכון בעיצוב אישי שעוצב אצלינו ב- מתנות קטנות מתאים לכל אחד שמחזיק דרכון, כאשר ניתן להתאים את סגנון העיצוב בהתאם למקבל המתנה.

מנהלים ובעלי עסקים יעדיפו עיצוב יוקרתי, בשילוב לוגו החברה ומוטו של החברה. כך למשל עבור דרכון המשמש בעיקר לנסיעות עסקים, יתאים עיצוב בראשי תיבות בפונט יוקרתי או בעזרת סמל החברה.
עיצובים נוספים אפשריים כגון תמונה מרגשת עם הילדים, תפילת הדרך, ברכה יפה לטיול או תמונה של בני הזוג בצידו השני של כיסוי דרכון.לדרכון בעיצוב אישי יתרון מרכזי והוא ההתאמה במאה אחוז לטעם האישי של מקבל המתנה, ולא לפי בחירה מתוך מגוון מוגבל. יתרון נוסף מלבד ההתאמה המשולמת הוא העובדה כי יש רק דרכון אחד כזה בעולם שנראה כמו שלכם, דבר שמייחד ומעלה עוד יותר את ערך המתנה.

איך מעצבים את הרקמה המושלמת לדרכון בעיצוב אישי?

אפשרות נוספת היא לעצב תמונה וטקסט ביחד, או טקסט בלבד. עיצוב שכזה נעשה או על ידי מעצב גרפי שלנו בחברת מתנות קטנות או על ידכם באתר. אם מדובר בשימוש עסקי או כחלק ממוצרי קידום מכירות עבור העסק רצוי להיעזר בשירותי מעצב גרפי, כדי ליצור עיצוב נכון שיווקית.
כמתנה, היופי הוא דווקא לעצב בעצמיכם וליצור מתנה מיוחדת שכללה השקעה אישית ומחשבה. מתנה שעוצבה על ידכם נחשבת הרבה יותר מכל מתנה מוכנה שכל אחד יכול לרכוש בחנות.

לפרטים נוספים של מתנות מסוג זה, לחץ- רקמה ממוחשבת.