מתנות קטנות
הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס

אצלנו ב-מתנות קטנות תוכלו להדפיס תמונות על קנבסים בכל הגדלים, הדפסת תמונות על קנבס במהירות ובקלות!

מיין מוצרים לפי
  • קנבס 50X50
    קנבס 50X50
    170 ₪136 ₪
    קנה עכשיו
  • קנבס 50X70
    קנבס 50X70
    240 ₪192 ₪
    קנה עכשיו
  • קנבס 40X30
    קנבס 40X30
    120 ₪96 ₪
    קנה עכשיו
  • קנבס 40X40
    קנבס 40X40
    140 ₪112 ₪
    קנה עכשיו
  • קנבס 30X30
    קנבס 30X30
    110 ₪88 ₪
    קנה עכשיו
  • קנבס 60X40
    קנבס 60X40
    180 ₪144 ₪
    קנה עכשיו

הדפסה על קנבס מעירה את התמונה לחיים, והופכת את הרגע שצולם למזכרת לחיים. את התוצר תוכלו לתת כמתנה לאדם קרוב, וגם לבחור בתמונה שאתם אוהבים במיוחד ולהדפיס אותה עבור עצמכם, כי גם לכם מגיע ליהנות. את התמונה תוכלו לתלות על הקיר, להניח על מדף או על שולחן וגם להשתמש בה כאמצעי עיצוב באירועים, כמו שולחן ממתקים בבת מצווה או שולחן לכתיבת ברכות לחתן וכלה בקבלת הפנים בחתונה. הזכרנו חתונה? הדפסה על קנבס היא מתנה מרגשת במיוחד לחתן וכלה. פשוט בוחרים את אחת התמונות המוצלחות ביותר מהאירוע, ומדפיסים אותה בגדול על קנבס. והתוצאה? אם מזמינים את ההדפסה אצלנו מובטחת לכם תוצאה מושלמת ומרהיבה, שתעלה לכם חיוך ענק על הפנים.

רגעים שצריך לנצור בעזרת הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס מאפשרת להגדיל תמונות אהובות ולנצור רגעים מיוחדים, ואת זה אפשר לעשות רק באמצעות שירותי הדפסה ממוחשבים מתקדמים כמו שיש אצלנו במתנות קטנות. תוכלו לבחור בגודל הקנבס והאם אתם רוצים שההדפסה תהיה רק על החזית או גם בצדדים כדי ליצור מראה מרהיב שאינו חד-ממדי.
עם טכנולוגיית ההדפסה הצבעונית שלנו כל הצבעים בתמונה מתעוררים לחיים, ומשווים מראה אותנטי וטבעי כאילו הרגע המצולם מתקיים ממש כאן ועכשיו. את התמונות אפשר לתלות במסדרון, במעלה המדרגות, בחדרים וגם להניח אותם בספרייה או על מדפים.

איך עושים את זה?

בקלות! נכנסים לאתר של מתנות מקוריות שמוכר כמתנות קטנות ובוחרים באפשרות של הדפסת תמונות על קנבס. לאחר מכן תצטרכו להקליק על גודל הקנבס הרצוי. השלב הבא הוא פשוט להעלות תמונה, וזהו כאן זה מסתיים עבורכם ומתחיל עבורנו. נכון שזה פשוט?
אנחנו יודעים שהחלק המורכב ביותר בהדפסה על קנבס זו לא ההדפסה עצמה, אלא בחירת התמונה. יש כל כך הרבה תמונות יפות ורגעים שרוצים להנציח, תמונות של נוף או תמונות של אנשים אהובים ושלכם ביחד איתם, אז איך תצליחו לבחור רק תמונה אחת? במתנות קטנות אתם לא צריכים לבחור. בזכות המחירים האטרקטיביים שלנו, תוכלו להדפיס מספר תמונות על קנבסים במחיר משתלם במיוחד, ולקבל את כולם ביחד במשלוח אחד.

לחץ על הדפסה על מוצרים לקלבת פרטים נוספים