מתנות קטנות
עץ עם תמונה

עץ עם תמונה

עולם הצילום עבר מהפך של ממש עם הגיעה לעולם של המצלמה הדיגיטלית. אם עד אז ידענו כי כדי ליהנות מהתמונות אותם צילמנו - אנחנו חייבים לפתח את הפילם (מישהו זוכר מה זה?...) ולהדפיס את התמונות, הרי שהיום, את רוב התמונות אנחנו בכלל לא מדפיסים. אנחנו צופים בהם באמצעות המחשב, הסמארטפון או מקסימום מכניסים אותם למסגרת דיגיטלית. לכן, כאשר אנחנו רוצים להפתיע במתנה מיוחדת – עץ עם תמונה עשויה להיות המתנה המושלמת!

מיין מוצרים לפי
  • בלוק מעץ בצורת משושה
    בלוק מעץ בצורת משושה
    44.90 ₪
    קנה עכשיו
  • עץ עם תמונה בצורת לב
    עץ עם תמונה בצורת לב
    39.90 ₪
    קנה עכשיו
  • עץ עם תמונה 15X14
    עץ עם תמונה 15X14
    70 ₪
    קנה עכשיו
  • עץ עם תמונה 10X9
    עץ עם תמונה 10X9
    50 ₪
    קנה עכשיו
  • עץ עם תמונה 15X9
    עץ עם תמונה 15X9
    60 ₪
    קנה עכשיו
  • עץ עם תמונה 20X18
    עץ עם תמונה 20X18
    90 ₪
    קנה עכשיו
  • תעודת לידה על בלוק עץ
    תעודת לידה על בלוק עץ
    90 ₪
    קנה עכשיו
  • עץ עם תמונה 20X14
    עץ עם תמונה 20X14
    80 ₪
    קנה עכשיו
  • בלוק מעץ גודל 15X15
    בלוק מעץ גודל 15X15
    39.90 ₪
    קנה עכשיו
  • בלוק מעץ גודל 15X20
    בלוק מעץ גודל 15X20
    64.90 ₪
    קנה עכשיו

בשנים האחרונות חנויות הפוטו כבר כמעט ואינן עוסקות בהדפסת תמונות. אם בעבר היה עלינו להמתין כמה ימים עד שסרט הפילם שלנו היה מפותח והתמונות מודפסות, הרי שכיום אין כלל עומס על המכונות הללו. האמת שהן כבר החלו להעלות אבק בגלל חוסר שימוש... אך כאשר אנחנו רוצים להכין משהו ייחודי, מתנה מפתיעה או קישוט מיוחד לבית, דווקא ההדפסה של התמונה היא זו שתעשה את העבודה בצורה הכי טובה. כי האמת שאין לנו קישוט יפה יותר לבית מתמונה של הילד שלנו, מתמונה של הזוג בחתונה או מתמונה שצולמה בנוף ייחודי ועוצר נשימה.

עץ עם תמונה - מתנה אישית ומיוחדת

הדפסה על גבי חומרים ומוצרים שונים כבר הפך להיות טרנד מקובל ואפשרי בשנים האחרונות. כיום אנחנו יכולים להדפיס כמעט על כל מוצר שיעלה בדעתנו. זה יכול להיות על מוצרי טקסטיל כמו חולצות, מצעים, כובעים, מגבות וכדומה. זה גם יכול להיות על מוצרי פלסטיק שונים כמו כוסות, בקבוקים וכדומה. זה גם יכול להיות על מוצרי עץ. התוצאה של כל אלו היא תמונה מפתיעה במיוחד על גבי מוצרים שימושיים. כך שההנאה מהתוצאה תהיה לאורך זמן.

מדפיסים על עץ ונהנים מתוצאה מושלמת

כאשר אנחנו רוצים שההדפסה תהיה יפה ומושלמת – אנחנו חייבים לפנות אל בית דפוס או עסק אשר מציע את השירות המקצועי והטוב ביותר. הדפסה על עץ זוהי לא הדפסה רגילה ולא מדובר כאן בפעולה שכל אחד יכול לבצע. לשם כך אנחנו חייבים לפנות אל חברה מקצועית אשר מציעה לנו את השירות של צוות מקצועי עם מכונות מיוחדות ומשוכללות ורק כך נוכל להיות בטוחים כי נהנה מתוצאות מושלמות אשר יוכיחו את עצמם לאורך זמן.

אנחנו ב – "מתנות קטנות" מכינים מתנות מקוריות באהבה. אנחנו משקיעים בציוד איכותי ויקר, בחומרי גלם מעולים אשר יקלטו אליהם את ההדפסה באופן הטוב ביותר וכך הדפסה על מוצרים שלנו מצליחה ונשארת היטב לאורך ימים ואפילו שנים.