מתנות קטנות
הדפסה על כוס בירה

הדפסה על כוס בירה

הדפסה על כוס בירה מחפשים מתנה משעשעת? מזכרת מקורית לעובדים או מוצר מעניין לקידום מכירות? יש לנו הצעה שתפתיע אתכם.

מיין מוצרים לפי
  • כוס בירה
    כוס בירה
    80 ₪
    קנה עכשיו

כמה אפשר לחדש ולגוון? מסתבר שאצלנו אין לזה סוף. אנחנו במתנות קטנות מקפידים להתעדכן בכל החידושים הקיימים בתחום הדפוס והמזכרות, במיוחד כדי שנוכל להציע לכם מתנות מיוחדות ומקוריות, שישאירו רושם לזמן רב. גם הפעם יש לנו הצעה אחרת ושונה, שתפתיע אתכם. רוצים עוד פרטים?

הדפסה על כוס בירה-

הדפסה על כוס בירה היא שירות חדש שאנו מציעים במתנות קטנות, וזה יכול לשמש אתכם במגוון רב של הזדמנויות. חוגגים מסיבת רווקים או רווקות? עורכים מסיבה פרטית עם חברים? תוכלו לחלק כוסות בירה עם הדפסים משעשעים ומצחיקים, שיבדרו את האורחים ויתרמו לאווירה הכיפית והמשוחררת. מלבד הדפסים ואיורים שונים, תוכלו להדפיס תאריך ותמונה משותפת, וכך ליצור מזכרת מרשימה ומעוררת התפעלות, שלא רגילים לראות במקומות אחרים. בכל פעם שהחברים שלכם ישתו מהכוס, הם ייזכרו בכם בחיבה רבה. אגב, הדפסה על כוסות בירה מתאימה לא רק לגברים וגם נשים יכולות להפיק ממנה הנאה.

רוצים דוגמאות נוספות? בבקשה

הדפסה על כוס בירה מתאימה לבתי קפה צעירים ומגניבים, פאבים, מסעדות וחברות להפקת אירועים. כך גם תיצרו מוצר מעניין וייחודי, וזה גם ישמש אתכם כאמצעי פרסום.

כוסות בירה עם הדפס לוגו יכולים להתאים גם כמוצרים לקידום עסקים (מוצרי קד"מ), אותם תוכלו לחלק בכנסים מקצועיים או באירועי מכירות של החברה. אצלנו במתנות קטנות תוכלו לקבל שירותי הדפסה מותאמים אישית לכל צורך, עם כל כיתוב או הדפס שתבחרו לשים על הכוסות. צריכים עזרה בעיצוב? נוכל לסייע לכם עם ייעוץ מקצועי ועיצוב גרפי מתקדם, לבניית הדפס או לוגו מיוחדים ומרשימים.

במתנות קטנות אנחנו מקפידים על הדפסה מקצועית ובאיכות גבוהה. מלבד הכיתוב תוכלו לבחור ברקע מתאים בכל צבע שבא לכם, שיבליט את האותיות, ואפשר גם להשאיר אותו ככה על רקע הצלילות של הכוס וזה עדיין יהיה מאד מיוחד.
אז אם אתם מחפשים משהו מקורי וקצת שונה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולהזמין הדפסה על כוסות בירה, הדפסות על מוצרים ועוד.