מתנות קטנות
הדפסה על כריות

הדפסה על כריות

כשמחפשים שירותי הדפסה על כריות, צריך להתמקד בשני דברים: הדפסה איכותית ואפשרויות עיצוב מגוונות. את כל זה תוכלו למצוא אצלנו ב-מתנות קטנות.

מיין מוצרים לפי
  • כרית טבעות
    כרית טבעות
    90 ₪
    קנה עכשיו
  • כרית מעוצבת 60*150
    כרית מעוצבת 60*150
    300 ₪
    קנה עכשיו
  • כרית טיסה תכלת
    כרית טיסה תכלת
    95 ₪
    קנה עכשיו
  • כרית טיסה שחורה
    כרית טיסה שחורה
    95 ₪
    קנה עכשיו
  • כרית טיסה אפורה
    כרית טיסה אפורה
    95 ₪
    קנה עכשיו
  • כרית טיסה כחולה
    כרית טיסה כחולה
    95 ₪
    קנה עכשיו
  • כרית טיסה ורודה
    כרית טיסה ורודה
    95 ₪
    קנה עכשיו

איך זה עובד? פשוט מאד. נכנסים לאתר ובוחרים בכרית בגודל ובצבע שאתם רוצים. אפשר גם לבחור ביותר מכרית אחת כמובן. לאחר מכן, מחליטים על כיתוב, הדפס או תמונה שאתם רוצים להדפיס על הכרית ומכאן זה עובר אלינו.

הדפסה על כריות עם מתנות קטנות

אנחנו מתמחים בהדפסה על מוצרים רבים וייחודיים, המשמשים כמתנות, מזכרות ומוצרי פרסום וקד"מ. אנו מעמידים לרשותכם מגוון של מתנות מקוריות עם אתר אינטרנט קל ונוח לתפעול, דרכו תוכלו להזמין הדפסה על כרית בקלות ובמהירות, ולהיות בטוחים שהמוצר שיתקבל יהיה ברמה גבוהה, כי אצלנו לא מתפשרים על איכות.

בממשק שלנו תוכלו לבחור שפה, פונט, צבע, רקע ודברים נוספים שיאפשרו לכם לעצב בקלות כרית מדהימה, שתוכלו לתת כמתנה. אנחנו רק חייבים להזהיר אתכם קודם: התוצאה כל כך חמודה, שיש סיכוי שתרצו להשאיר את הכרית אצלכם!

מה מיוחד בהדפסה אצלנו?

הדפסה על כריות מאפשרת לכם להעניק מתנה מרגשת ומקורית, שתשמש גם כמוצר פונקציונאלי וגם תקשט ותוסיף יופי וחן. הכריות יכולות להיות כריות לשינה או כריות נוי, והן מגיעות בצורות הסטנדרטיות וגם בצורות מעניינות אחרות, עם הדפסה על צד אחד או הדפסה דו-צדדית. מחפשים מתנה מרגשת? תוכלו לבחור בהדפסת תמונה שלכם על הכרית או בכיתוב מיוחד. מעוניינים דווקא במשהו קצת יותר משעשע? גם את זה תוכלו לעשות אצלנו, על ידי הדפסת איורים ואמרות משעשעות. הדפסה על כריות מתאימה במיוחד גם לגננות המחפשות לתת מתנה בימי הולדת בגן או בסיום השנה.

הדפסה על כרית לא חייבת להיות מתנה אישית, אפשר להשתמש ברעיון לצורך קידום מכירות ופרסום. באמצעות כריות מודפסות עם לוגו או שם החברה, תוכלו להבליט את העסק שלכם על פני עסקים מתחרים ולמשוך את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים. הכריות יכולות להיות מעוצבות בצורה כזו שכל אדם ישמח לקבל אותן, והן תמיד יזכירו לו מי עומד מאחוריהן.

ועוד לא אמרנו כלום על היתרון הכי גדול, וזה האפשרות להזמין מתנה מיוחדת כל כך או מוצר קד"מ, מבלי לקום מהכיסא או לצאת מהבית. האתר שלנו תוכנן ונבנה במיוחד כדי שאתם תוכלו להזמין את השירות בקלות וללא מאמץ. והתוצאה? בואו נגיד את זה ככה – אנחנו בטוחים שתחזרו להזמין אצלנו שוב.

הדפסה על כרית מתאימה לגברים ולנשים בכל גיל! פנו אלינו עוד היום ונתחיל לעבוד ביחד על כרית מעוצבת, שתשמח ותרגש כל אחד.

לחצו על הדפסה על מוצרים לפרטים נוספים.